سوالات متداول

آیا امکان سفارشی دوزی در گراد هست؟
  • بله.جهت سفارشی دوزی میتوانید به فروشگاه پاسداران ( امیرابراهیمی ) مراجعه کنید.

    مراحل انجام سفارشی دوزی

    ۱- انتخاب پارچه از کالیته های سفارشی گراد یا ارائه پارچه توسط خود مشتری

    ۲- انتخاب مدل،سایز وطرح دلخواه با استفاده از مشاوره همکاران فروشگاه

    ۳- ثبت سفارش

    مشتریان محترم می توانند حداکثر 30 روز پس از ثبت سفارش کالای خود را دریافت نمایند.

چگونه عضو باشگاه مشتریان گراد شویم؟
  • هریک از مشتریان گراد بعد از اولین خرید از فروشگاه های گراد و تکمیل فرم ثبت اطلاعات مشتریان که در فروشگاه ارائه می شود به عنوان عضو باشگاه مشتریان محسوب می شوند و از این زمان به بعد با هر بار خرید از گراد با توجه به نوع عضویت و جدول باشگاه مشتریان مبلغی بر روی کارت اشتراکشان شارژ می گردد.

آیا کالاهای خریداری شده از گراد قابل تعویض می باشند ؟
  • کالای خریداری شده توسط مشتری در صورت عدم استفاده از آن تا ۴۸ ساعت بعد از تاریخ فاکتور با ارائه بارکد کالا، فاکتور خرید و در صورتی که خیاطی روی کالا انجام نشده باشد در همان فروشگاه قابل تعویض می باشد.

    دکمه سردست ، لباس زیر ، کراوات ، شال گردن و جوراب قابل تعویض نمی باشد.

شرایط خدمات پس از فروش در گراد چگونه است؟
  • کلیه کالاهای گراد به غیر از اقلام ذیل در صورت رعایت نکات شستشو و نگهداری دارای شش ماه ضمانت و یک سال خدمات پس از فروش از تاریخ فاکتور می باشد.

    لباس زیر

    جوراب

    دکمه سردست

    کراوات

    یراق آلات محصولات چرمی

چگونه می توانیم رمز کارت اشتراک خود را دریافت کنیم ؟
  • مشتریانی که کارت خود را دریافت کرده اند با ارسال عدد 14به صورت لاتین (زبان گوشی در وضعیت انگلیسی باشد) از شماره همراه خود به شماره پیامک ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ می توانند رمز خود را دریافت کنند . در صورت عدم دریافت رمز میتوانند با شماره امور مشتریان ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

چگونه از موجودی کارت اشتراک خود مطلع شویم؟
  • جهت اطلاع از موجودی کارت اشتراک می توانید عدد ۱۲ را به صورت لاتین (زبان گوشی در وضعیت انگلیسی باشد) به شماره پیامک ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ ارسال کنید.

چگونه می توان در صورت مسدود بودن پیامک های تبلیغاتی خط موبایل، این پیامک ها را فعاسازی نماییم؟
  • به منظور رفع این محدودیت و فعالسازی پیامک های تبلیغاتی، مشترکین همراه اول می توانند عدد 2 را به شماره ۸۹۹۹ و مشترکین ایرانسل عدد 1 را به شماره ۵۰۰۵ پیامک نمایند‬

امکان تغییر شماره همراه یا تکمیل اطلاعات در سامانه گراد وجود دارد ؟
  • جهت تغییر شماره تلفن یا تکمیل اطلاعات خود در سیستم گراد می توانید با شماره های امور مشتریان ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ تماس بگیرید.

آیا امکان سفارش پوشاک متحدالشکل سازمانی یا خرید بن و حواله در گراد وجود دارد؟
  • بله.کلیه سازمانها، ارگانها و شرکتهایی که قصد خرید پوشاک متحدالشکل برای کارکنان خود دارند می توانند جهت دریافت اطلاعات و عقد قرار داد با واحد فروش گراد به شماره ۸۹۳۶۴ ۰۲۱ داخلی ۱۰۱ تماس بگیرند .

آیا امکان خرید بن مبلغ دار از گراد وجود دارد؟
  • گراد این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده است. چنانچه تمایل به خرید بن مبلغ دار یا کارت اشتراک گراد را دارند با واحد فروش گراد به شماره های ۰۲۱۸۹۳۶۴ داخلی ۱۰۱ تماس بگیرند.

محصولات در فروشگاه های گراد بصورت یکسان توزیع می شود ؟
  • توزیع کالا در کلیه فروشگاهها یکسان است به استثناء مواردی که محصول با شرایط اقلیمی منطقه متناسب نباشد، تنها تفاوت در حجم فروشگاه و گردش کالا است.

نحوه استفاده از تخفیفات درصدی چگونه است؟
  • تخفیفات درصدی فقط به بخش نقدی خرید شما تعلق می گیرد، درصورتی که بن کاغذی یا شارژ الکترونیکی دارید، ابتدا این مبالغ از مبلغ فاکتور کسر و بخش نقدی پرداخت شما مشمول تخفیف درصدی خواهد شد.

کارت اشتراک گراد بر چه اساسی شارژ میگردد؟
  • کارت اشتراک بر اساس سطح اشتراک مشتری و میزان خرید وی شارژ می شود و برای خرید در همه فروشگاه ها و کلیه کالاها معتبر است ولی در ایام جشنواره یا فروش ویژه به موجودی کارت، تخفیف تعلق نمی گیرد.

بالا